неделя, 6 юни 2010 г.

Куклите отвръщат на удара.

Когато започнах да изработвам кукли, бях провокирана единствено от желанието да създам по хармонична среда за живот на новородената си дъщеричка и да се забавлявам.Работата по куклите така навлезе дълбоко в моето съзнание, че основната мисъл с която се събуждах сутрин бе каква кукла ще правя и дали, ще намеря подходящи материали.За кратко време  моето хоби застрашително  обсеби личното ми време, и само спорадичното проплакване на Надето ми напомняше, че съм вече майка.
След като куклите се настаниха във всички стаи на дома ми, аз и семейството ми застанахме пред възможността да спим на двора.Това до известна степен ускори решението на Надя да се раздели с част от играчките си с оглед нашата безопасност(т.с. моята, тъй като първа аз щях да  спя под открито небе).

Няма коментари:

Публикуване на коментар